NAVŠTIVTE NAŠI PRODEJNU

ČTYŘKOLKY, PŘÍSLUŠENSTVÍ, NÁHRADNÍ DÍLY, OBLEČENÍ, PŘILBY A CHRÁNIČE NA PLOŠE VÍCE NEŽ 600m2

Gorex s.r.o.

Černoleská 2305
Benešov 256 01 - CZ

OTEVIRACÍ DOBA

Po-Pá: 8-12, 13-17

So: Po předchozí domluvě

třeba i v neděli :-)

KONTAKTY PRODEJNA

+420 317 725 996

+420 777 240 350

info@gorex.cz

 

KONTAKTY SERVIS

+420 317 725 996

+420 602 109 090

servis@gorex.cz

 

  • Grey Facebook Icon
  • Šedý Instagram Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey YouTube Icon

© 2018 by Gorex s.r.o.

TAKHLE TO OPRAVDU VŠECHNO BYLO

 
2009 - Založení společnosti Gorex s.r.o.
Důvod vzniku nové společnosti: převzetí činnosti importu a následné distribuce pracovních čtyřkolek od společnosti A.R.C. Autocentrum s.r.o. V "ARCéčku" jsme dva společníci. Od devadesátých let provozujeme autoservis a od roku 2004 zmiňovaný dovoz a distribuci pracovních čtyřkolek. Zastupovali jsme tenkrát v České republice a na Slovensku značku Linhai.
Kolegu čtyřkolky nebaví, má zálibu v autech a věnovat se chce dále pouze autoservisu. Pro mně jsou naopak čtyřkolky vším. Zakládáme tak novou společnost, která postupně přebere aktivity kolem čtyřkolek a my si tak po 15-ti letech půjdeme každý svou cestou.
Nebylo to vůbec jednoduché. Vlastní finance chyběly a sehnat bankovní financování pro nově založenou společnost bylo téměř nemožné. 
2010 - Ke značce Linhai získáváme stále jako A.R.C. Autocentrum zastoupení francouzských čtyřkolek GOES.
Pro nás oba obrovská motivace. Máme čtyřkolky, které jsou kvalitou zpracování, výkonem a hlavně přístupem francouzských majitelů na úplně jiné úrovni, než jsme byli zvyklí. Podobná byla však cena čtyřkolek a proto nebylo velkým překvapením, že naši zákazníci začali přesedat ze značky Linhai na nové Goesky. Ty se tak staly téměř okamžitě naší značkou číslo 1. Spolupráce s výrobcem Linhai trvající od roku 2004 tak poměrně rychle skončila.
2011 - Jedeme dál jako "ARCéčko".
Z mého dnešního pohledu to byl možná zrovna Goes, který vnesl náboj a povzbuzení do práce kolegy. Dohodli jsme se tak, že budeme dál společně pokračovat pod hlavičkou A.R.C.Autocentrum s.r.o.
2012 - Rozšiřujeme dealerskou síť.
S příchodem Goesu na náš trh začal také postupně stoupat zájem prodejců o tuto značku. Spousta z nich chtěla nabízet čtyřkolky Goes zákazníkům ve svých lokalitách. Zdálo se, že k úspěchu nám nestojí nic v cestě. Bohužel, nebo možná bohudík stálo. Byla to konkurence, která začala prodejcům nabízejícím i jejich stroje zakazovat spolupráci s námi. Někteří podlehli, někteří ne. Zůstali nám věrni ve většině případů pouze ti, kteří sdílejí identické hodnoty jako my. A to jak lidské, tak profesní v naší branži. Jsme za to dnes rádi. Posílilo nás to. V různých městech nebo vesnicích jsme našli nové. Spousta  z nich se v té době prodejem a servisem čtyřkolek vůbec nezabývala. Většinou to byli pouze nadšenci, majitelé čtyřkolek, jejichž zapálení pro tyto stroje bylo stejné, jako to naše. Dnes mají pevné zázemí, zaměstnávají lidi a zákazníci k nim jezdí raději než do velkých a zavedených firem. Svou práci dělají s pečlivostí a láskou. Vy, kteří to tak cítíte a jezdíte k nim, jim tím dáváte možnost fungovat.
2015 - Touha po čtyřkolce s velkým objemem a Stels jako blesk z čistého nebe.
Výrobci čtyřkolek již delší dobu zbrojí. Vyjíždí stále s větším a větším objemem motorů. U Goesu je situace jiná, pro nás těžší. Není žádným tajemstvím, že většinu pracovních čtyřkolek pro francouze z Goes Europe vyrádí jedna z nevětších a rychle rostoucích továren, čínské CF Moto sklízející prodejní úspěchy po celém světě. Se stoupajícím prodejem roste i značka CF Moto. Rozhodlo se tak, že pro Goes se velkoobjemové čtyřkolky vyrábět nebudou. Náš smutek vystřídala o to větší radost, když jsme na podzim v roce 2015 narazili na výstavě EICMA v Miláně na čtyřkolku, která na nás zapůsobila jako blesk z čirého nebe. Mezi čtyřkolkami, které jsme všechny více než dobře znali se objevil nový stroj. V celém čtyřkolkovém světě do té doby absolutně neznámá čtyřkolka s logem Stels Guepard 800 V-TWIN. Na první pohled bylo znát, že zpracování stroje a stejně i personál stánku nepochází z továrny v Asii. Odkud jste? Zeptali jsme se. From Russia. Rusko? Jak je možné, že nevíme nic o tom, že se v Rusku vyrábí čtyřkolky? Vyrábíme tři roky. Zatím jenom pro ruskou armádu a ruský trh. Tu značku chci uplně nejvíc! Říkám kolegovi a jsem snad schopnej sednout i do letadla a letět se na vlastní oči podívat, jak že se v Rusku vyrábí čtyřkolka. Jasně, letadlo není moje silná stránka a letí tak kolega :-). Přiváží spoustu fotografií a videa z fabriky. Nová moderní továrna, špičkové vybavení a hlavně nadšení pro tenhle druh techniky sálalo z každého zaměstnance. Nebylo o čem přemýšlet. Guepard musí co nejrychleji do ČR na první testování.
2016 - První Stelsí Guepardi v ČR, ale i v Evropě jsou u nás v Benešově.
Připadáme si jako malé děti u vánočního stromku, když otevíráme plachtu kamionu vezoucího nám první vzorky čtyřkolek na testování. Dostáváme obsahy 650, 800 a novou 850. Všechny s dvouválcovými motory. Rychle všechny postavit a co nejdřív ukázat našim prodejcům a hlavně otestovat někde v terénu. Kdo to bude testovat? No jasně, lidi, potencionální zákazníci. Musí to otestovat hlavně oni, né žádná mediální hvězda, která má chválení v popisu práce. Tak to totiž funguje, když zároveň v tom samém médiu utratíte nějakou tu kačku za reklamu na váš produkt. Chápu, že všichni musí z něčeho žít, ale touhle cestou my se na trh dostat nechceme. Nikdy! Postupně tak během roku objíždíme téměř celé území Československa. Guepardy vyzkoušelo mnohdy v brutálních podmínkách tisíce reálných lidí. Najelo se tisíce kilometrů. No a ohlasy? Na pár vyjímek nadšení a spokojenost. Důkazem toho postupně vznikala obrovská poptávka, kterou jsme z jednoho podstatného důvodu nemohli uspokojit hned. Stels totiž neměl potřebnou EU homologaci pro provoz na veřejných komunikacích. Rusové se snaží, objíždí téměř všechna homologační centra v Evropě. Všude se stejným výsledkem. Musíte obstarat ještě tuhletu dokumentaci, ještě tamhleto upravit, tohle předělat. Všude stejný výsledek. Rus není v EU vítán. Jasně, taky mám s politikou Ruska problém, ale tohle je business proboha. Oni chtějí vyrábět, my kupovat, prodávat řádně platit daně, zaměstnávat lidi. Proč to někomu projde a jinému ne? Všichni nám už přestávali věřit, že Stels někdy legálně vjede na silnici. Přiznám se, že i já jsem měl okamžiky kdy jsem věřit přestával.
2017 - Zvrat snad ve všem.
Můj společník se opět v práci trápí. Dospěli jsme tedy ke společnému rozhodnutí, že je  asi opravdu čas a po více než 20-ti letech půjdem každý svou cestou. Budem se oba věnovat tomu, co nás baví a vnitřně naplňuje. Nebude to jednoduché, ale chci do toho jít. Budu dělat práci, kterou mám rád. Stejně tak chci, aby tuto práci miloval i celý Gorex, ve kterém zůstávám pouze já, naše účetní Martina a můj kamarád Honza, kterého jsem si přivedl do firmy v roce 2014. Pomahal mi celou dobu s prodejem a hlavně rozvážel čtyřkolky našim obchodním partnerům po Čechách a na Slovensku. Práci má rád stejně jako já, je to pohodář a lidi ho mají rádi. To ale nestačí. Potřebujeme další spolehlivé lidi a taky nové prostory po kterých toužím spoustu let. Jdu za majitelem prostor o kterých už dlouho sním a přemlouvám ho, aby nám je pronajal. Nádherný dům, který současný nájemce již dlouho zanedbává. Ten dům si zaslouží být chloubou týhle čtvrti a místo toho všude špína a haldy bordelu. Uděláme ho opět novým říkám majiteli a vidím, že i jemu je nemovitosti, kterou vybudoval líto. Dobře, současný nájemník má tříměsíční výpovědní lhůtu. Dám mu tedy půl roku na vystěhování a dům bude váš. Skáču radostí snad tři metry do výšky.  Máme půl roku na to sestavit nový tým a taky sehnat finance. Ty budou chybět. Díky tomu, že jsme do současnosti fungovali jako A.R.C. Autocentrum neměl Gorex žádné obraty. Oslovil  jsem tedy banky s kterými jsme jako "ARCéčko" spolupracovali. Ano, rádi vám pomůžeme. Potřebujeme daňové přiznání alespoň za minulý rok. To vám dát můžeme, ale je téměř nulové. Společnost Gorex neměla žádné obraty, veškeré zboží jsme nakupovali a prodávali jako ARC. Je nám líto, bohužel. Bez pomoci banky to nezvládneme. Na doporučení tak oslovuji Českou spořitelnu. Banku v které jsme jako firma ani já osobně nikdy účet něměli. Ochota a vstřícnost, kterou jsem v bance dlouho neviděl. Financování budete mít! I zde se potvrzuje, že je to všechno o lidech a vztahu k jejich práci. To je přesně to, co bych chtěl mít i v Gorexu. Spolehlivé lidi se vztahem k zákazníkům a s pracovním zapálením. Kde takové hledat? No jasně, na koho se můžeš vždycky spolehnout? Na kamarády přeci! Opravdový kámoše nemusíš dlouho přemlouvat když potřebuješ pomoc. Prostě jdou ikdyž někde pracujou třeba spoustu let. Díky Aldo! Doufám, že mi tím nechceš jen vrátit to, že jsem ti před lety psal omluvenky, když se ti nechtělo do školy :-). Snem každýho táty je dělat se svým klukem. Synovi Matějovi je 22. Když měl po střední škole nastoupit na vejšku, dal přednost práci ve Švýcarsku, kde se jednak osamostatnil, ale taky řádně vypiloval cizí jazyky. O čtyřkolkách věděl od malička po mém boku téměř všechno, stejně jako všichni ostatní u nás doma :-). Budete se pořád jen hádat říká manželka a i já o tom stále přemýšlím. Vždyť si po sobě doma nikdy nic neuklidí, pořád odmlouvá a je tvrdohlavej. Tati zkusíme to! Jasně budu uplně nejšťastnější. Začíná se nám tak formovat skvělej tým. V říjnu dostáváme klíče od nové prodejny s dílnou a skladem. Do vyklízení, čištění, malování a přestavby prostor se zapojujeme uplně všichni včetně rodinných příslušníků. Domů chodíme za tmy, ale s pocitem, že stěhování se blíží. Převážíme do prodejny první čtyřkolky Goes, když přichází zpráva z Ruska. Stels získal EU homologace! Neskutečné! Objednáváme první kamiony. Tím, že je Stels vyráběn v Rusku, jsou tu téměř ihned. Stejně rychle  mizí i z našeho skladu. Na rok 2017 budeme určitě všichni v Gorexu rádi vzpomínat. Zde se totiž začíná psát naše společná historie.
2018 - V naší branži nejsme největší, ale o to férovější.
Díky vaší důvěře, kterou značkám Stels a Goes dáváte rosteme i my. Přesto jsme čtyřkolkovou pidifirmou a nevadí nám to. Chceme se zaměřit hlavně na kvalitu a zákaznický servis. To je a bude naší prioritou. Stejný postoj zastávají naši dodavatelé, výrobci  čtyřkolek Goes i Stels. My v Gorexu jsme jim za to vděční.
stels_logo.png