GUEPARD 650i V-twin

Stels Guepard 650 ST.gif

DOSTUPNÉ BARVY

Bílá, žlutá, černá, šedá, černý karbon a camo. (Všechny barvy bez příplatku)

Guepard 650 – nejslabší z Guepardů a přesto je díky dvouválcovýmu motoru kladivem na konkurenci v týhle cenový kategorii.

Máš omezený rozpočet a obejdeš se bez některých prvků výbavy? Pak je pro tebe ideální naše „šestpade“ ve verzi Standard. Stroj, který si ze svých silnějších bratříčků nechává to podstatné a zároveň ti z kapsy nevytáhne i poslední korunu. A pokud Ti bude něco chybět, jednoduše časem dokoupíš.

 

Když se ale rozhodneš pro nabušenou verzi Trophy EPS., dostaneš vše. Vše, co by správná čtyřkolka měla mít. V základní výbavě totiž najdeš doplňky, jako kompletní duralový kryt podvozku, přední i zadní ochranný rám, naviják, kryty rukou, lemy blatníků a odpruženou sedačku spolujezdce. Samozřejmostí je posilovač řízení (EPS).

VÝBAVA A CENY STELS GUEPARD 650

                                         

219 990 CZK

244 990 CZK

Včetně čistopisu českého technického průkazu

STANDARD:

TROPHY EPS: 

Čtyřkolku ti odvezeme my nebo některý z našich prodejců z tvého regionu po předchozí domluvě a po celém území ČR zdarma. 

Hlavní přednosti

IMG_2537_edited.jpg

Dvouválcovej motor

I v nejslabším Guepardovi udává tempo dvouválcovej motor s výkonem 55 koní. Palivo dodává motoru jednotka Delphi pomocí dvou vstřikovačů. Jako u většiny pracáků, i Stels má variátor a automatickou převodovku. Pokud budeš makat i jezdit na výlety zároveň, "šestpade" je naprosto dostačující.

Prostorná čtyřkolka. Pro všechny

Guepard je opravdu obrovskej. Nemusíš se tak bát, že by tobě nebo spolujezdci chybělo místo na dlouhejch projížďkách přírodou. Mimo velký sedlo má Stels i odpruženou sedačku s madly. Teda kromě verze Standard. I na klasický sedlo se ale dva v pohodě vejdete. Dalším plusem je úložnej prostor. Kromě přihrádky před řidičem maj všechny modely taky vodotěsnou schránku. A věř, že ta se třeba v bahně fakt hodí.

IMG_2584_edited.jpg

Ochrana na první místě

Stels myslí i na bezpečí. Všechny verze tak dostaly bezpečnostní trhačku. Její konec si přiděláš třeba na ruku, a kdybys ze čtyřkolky nedejbože spadnul, trhačka rozpojí elektrický obvod a motor zhasne. Další peckou jsou ocelový rámy vpředu i vzadu a kompletní duralovej kryt podvozku. Kolka je pak chráněná skoro ze všech stran. Tyhle super věcičky najdeš na všech verzích, kromě Standardky. I na tu ale lze vše bez problému dokoupíš.

TECHNICKÁ DATA

TYP MOTORU

čtyřtaktní vodou chlazený dvouválec V-Twin

OBSAH A VÝKON

650ccm, 40kw (55k) / 6750 ot./min

MAX. KROUTÍCÍ MOMENT

60.0Nm/5000 ot./min

PŘEVODOVKA

cvt-variátor, L, H, R, N 2WD/4WD,4WD-diff lock

DÁVKOVÁNÍ PALIVA

EFI Delphi

OBJEM NÁDRŽE

30 litrů

CHLAZENÍ

vodou

RÁM

ze svařovaných trubek

PROVOZNÍ HMOTNOST

404 kg

DÉLKA ČTYŘKOLKY

2344 mm

ŠÍŘKA ČTYŘKOLKY

1287 mm

VÝŠKA ČTYŘKOLKY

1420 mm

SVĚTLÁ VÝŠKA

320 mm

VÝŠKA SEDADLA

1020 mm

PŘEDNÍ ZAVĚŠENÍ A TLUMENÍ

dvojitá A-ramena + hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou a zdvihem 225 mm

ZADNÍ ZAVĚŠENÍ A TLUMENÍ

nezávisle zavěšená a dvojitá A-ramena + hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou a zdvihem 243 mm

PŘEDNÍ PNEUMATIKY

27x9-12 (standard 26x9-12)

ZADNÍ PNEUMATIKY

27x11-12 (standard 26x11-12)

HOMOLOGACE

T3b EU167 (žluté SPZ)

ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ

skupina B (osobní automobil)

DOSTUPNÉ VARIANTY

standard, trophy EPS

PŘEDNÍ BRZDY

2x kotoučová hydraulická

ZADNÍ BRZDY

2x kotoučová hydraulická

CHCEŠ ZNÁT CELEJ NÁŠ PŘÍBĚH?