GUEPARD 650i V-twin

DOSTUPNÉ BARVY
Bílá, žlutá, černá, šedá, černý karbon a camo. (Všechny barvy bez příplatku)


Guepard 650 – nejslabší z Guepardů a přesto je díky dvouválcovýmu motoru kladivem na konkurenci v týhle cenový kategorii.
Máš omezený rozpočet a obejdeš se bez některých prvků výbavy? Pak je pro tebe ideální naše „šestpade“ ve verzi Standard. Stroj, který si ze svých silnějších bratříčků nechává to podstatné a zároveň ti z kapsy nevytáhne i poslední korunu. A pokud Ti bude něco chybět, jednoduše časem dokoupíš.
Když se ale rozhodneš pro nabušenou verzi Trophy EPS., dostaneš vše. Vše, co by správná čtyřkolka měla mít. V základní výbavě totiž najdeš doplňky, jako kompletní duralový kryt podvozku, přední i zadní ochranný rám, naviják, kryty rukou, lemy blatníků a odpruženou sedačku spolujezdce. Samozřejmostí je posilovač řízení (EPS).
VÝBAVA A CENY STELS GUEPARD 650
219 990 CZK
244 990 CZK
Včetně čistopisu českého technického průkazu
STANDARD:
TROPHY EPS:
Čtyřkolku ti odvezeme my nebo některý z našich prodejců z tvého regionu po předchozí domluvě a po celém území ČR zdarma.
Hlavní přednosti

Dvouválcovej motor
I v nejslabším Guepardovi udává tempo dvouválcovej motor s výkonem 55 koní. Palivo dodává motoru jednotka Delphi pomocí dvou vstřikovačů. Jako u většiny pracáků, i Stels má variátor a automatickou převodovku. Pokud budeš makat i jezdit na výlety zároveň, "šestpade" je naprosto dostačující.
Prostorná čtyřkolka. Pro všechny
Guepard je opravdu obrovskej. Nemusíš se tak bát, že by tobě nebo spolujezdci chybělo místo na dlouhejch projížďkách přírodou. Mimo velký sedlo má Stels i odpruženou sedačku s madly. Teda kromě verze Standard. I na klasický sedlo se ale dva v pohodě vejdete. Dalším plusem je úložnej prostor. Kromě přihrádky před řidičem maj všechny modely taky vodotěsnou schránku. A věř, že ta se třeba v bahně fakt hodí.

Ochrana na první místě
Stels myslí i na bezpečí. Všechny verze tak dostaly bezpečnostní trhačku. Její konec si přiděláš třeba na ruku, a kdybys ze čtyřkolky nedejbože spadnul, trhačka rozpojí elektrický obvod a motor zhasne. Další peckou jsou ocelový rámy vpředu i vzadu a kompletní duralovej kryt podvozku. Kolka je pak chráněná skoro ze všech stran. Tyhle super věcičky najdeš na všech verzích, kromě Standardky. I na tu ale lze vše bez problému dokoupíš.
TECHNICKÁ DATA
TYP MOTORU
čtyřtaktní vodou chlazený dvouválec V-Twin
OBSAH A VÝKON
650ccm, 40kw (55k) / 6750 ot./min
MAX. KROUTÍCÍ MOMENT
60.0Nm/5000 ot./min
PŘEVODOVKA
cvt-variátor, L, H, R, N 2WD/4WD,4WD-diff lock
DÁVKOVÁNÍ PALIVA
EFI Delphi
OBJEM NÁDRŽE
30 litrů
CHLAZENÍ
vodou
RÁM
ze svařovaných trubek
PROVOZNÍ HMOTNOST
404 kg
DÉLKA ČTYŘKOLKY
2344 mm
ŠÍŘKA ČTYŘKOLKY
1287 mm
VÝŠKA ČTYŘKOLKY
1420 mm
SVĚTLÁ VÝŠKA
320 mm
VÝŠKA SEDADLA
1020 mm
PŘEDNÍ ZAVĚŠENÍ A TLUMENÍ
dvojitá A-ramena + hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou a zdvihem 225 mm
ZADNÍ ZAVĚŠENÍ A TLUMENÍ
nezávisle zavěšená a dvojitá A-ramena + hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou a zdvihem 243 mm
PŘEDNÍ PNEUMATIKY
27x9-12 (standard 26x9-12)
ZADNÍ PNEUMATIKY
27x11-12 (standard 26x11-12)
HOMOLOGACE
T3b EU167 (žluté SPZ)
ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ
skupina B (osobní automobil)
DOSTUPNÉ VARIANTY
standard, trophy EPS
PŘEDNÍ BRZDY
2x kotoučová hydraulická
ZADNÍ BRZDY
2x kotoučová hydraulická